Hizmet Geri Bildirimi | Trendi.com.tr

Hizmet Geri Bildirimi

Trendi olarak siz değerli müşterilerimizin deneyimlerini önemsiyoruz. Aldığınız hizmetin kalitesini artırmak ve sizi daha iyi anlayabilmek için geri bildirimlerinizi dinliyoruz.

Neden Geri Bildiriminiz Önemli?

  • Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için
  • Eksik veya hatalı hizmet süreçlerini iyileştirmek için
  • Sizden gelen önerilerle sürekli olarak gelişmek için

Geri Bildirim Nasıl Gönderilir?

Hizmet kalitemizle ilgili her türlü öneri, memnuniyet ya da şikayetlerinizi aşağıdaki yollarla bizimle paylaşabilirsiniz:

Gizlilik ve Değerlendirme Süreci

Tüm geri bildirimleriniz gizlilik içinde değerlendirilir. İletinizin içeriğine göre ilgili birimlerimiz en geç 2 iş günü içerisinde sizinle iletişime geçecektir.

Müşteri odaklı yaklaşımımızla, Trendi deneyiminizi daha iyi bir seviyeye taşımayı hedefliyoruz. Bizimle düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Alışveriş Sepetim